Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
Andreja Žorž, 2013, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...ustvarjalni gib, gibanje, ustvarjalnost, geometrijske oblike, matematika, utelešena kognicija, ...
Keywords: ustvarjalni gib, gibanje, ustvarjalnost, geometrijske oblike, matematika, utelešena kognicija
Published: 10.07.2015; Views: 1241; Downloads: 85
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
Vesna Geršak, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Uporaba ustvarjalnega giba kot učnega pristopa pri pouku je primer celostnega učenja, ki združuje kinestetične, plesne, neverbalne in verbalne dejavnosti. Koff (2000, 27) meni, da se otroci učijo uporabljati neverbalno izražanje, da sporočajo, kako se počutijo in mislijo. Telesno-gibalna inteligenca je znana kot ena od mnogoterih (Gardner 1995), vendar je med najbolj podcenjenimi v naših šolah. Znati opazovati gibanje otrokovega telesa v razredu zahteva pomemben preskok v našem dojemanju znanja, šolske tradicije in besednjaka. Nujno bi bilo, da bi se vsak učenec imel možnost učiti na različne načine in da bi mu bila dana možnost raznovrstnih učnih pristopov (Blumenfeld-Jones 2004, 120). V prispevku je poudarjen pomen ustvarjalnega giba kot učnega pristopa v otrokovem razvoju. Predstavljeni so nekatere teorije, pristopi in prakse, ki poudarjajo uporabo telesa v učnem procesu. Navedene so tudi nekatere raziskave o možganih, ki poudarjajo uporabo kinestetičnega poučevanja in aktivnega učenja skozi ustvarjalni gib v razredu. Predstavljena je kvalitativna raziskava o uporabi ustvarjalnega giba kot učnega pristopa, v kateri je sodelovalo 148 osnovnošolskih učiteljev. Udeleženci raziskave so odgovarjali na vprašalnik o prepričanjih, stališčih in zaznanih učinkih ustvarjalnega giba kot učnega pristopa. Prikazani so odgovori učiteljev na odprto vprašanje, kakšne spremembe zaznavajo v razredu pri uporabi ustvarjalnega giba. Rezultati so pokazali pozitivne učinke učnega pristopa v procesu vzgoje in izobraževanja ter na vseh področjih otrokovega razvoja: čustveno-socialnem, kognitivnem in psihomotoričnem. Najizrazitejši vplivi uporabe ustvarjalnega giba pri pouku se izražajo na kognitivnem področju. Na podlagi rezultatov lahko sklepamo, da uporaba ustvarjalnega giba kot učnega pristopa v razredu omogoča izvedbo oprijemljivega, dostopnega, aktivnega in čustveno obarvanega kurikuluma za učence.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...učni pristop, ples, kinestetično učenje, aktivno učenje, utelešena kognicija, ...
Keywords: ustvarjalni gib kot učni pristop, ples, kinestetično učenje, aktivno učenje, utelešena kognicija
Published: 14.10.2015; Views: 2897; Downloads: 134
URL Full text (0,00 KB)

3.
Arhitektura kot izhodišče za razvoj elementov plesa
Daniela Žvokelj, 2018, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...ples, arhitektura, elementi plesa, ustvarjalni gib, utelešena kognicija...
Keywords: ples, arhitektura, elementi plesa, ustvarjalni gib, utelešena kognicija
Published: 24.05.2019; Views: 180; Downloads: 11
.pdf Full text (3,47 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica