Abstract: Service management and marketing : #a #customer relationship management approachKeywords: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesiPublished in RUP: 10.07.2015; Views: 10000; Downloads: 459 Link to full text
Keywords: zavarovalnica, knjučne stranke, skrbništvo, odnosi, segmentacija, lojalnost, vzajemno zaupanje, izbira, diplomska delaPublished in RUP: 15.10.2013; Views: 3889; Downloads: 125 Link to full textThis document has more files! More...