1. |
2. |
3. Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežkeArmand Faganel, Vera Fois, 2018, scientific monograph Abstract: Raziskali smo področje dizajn managementa z vidika oblikovalske kulture, oblikovalskega mišljenja in mišljenja oblikovanja ter skozi te koncepte pridobili poglobljen vpogled v organizacijsko kulturo in identiteto podjetja. Namen raziskave je bil proučiti specifično oblikovalsko kulturo v izbranih podjetjih. Izvedli smo multiplo preiskovalno študijo primera v štirih slovenskih proizvodnih podjetjih, ki so dobila "Red dot" nagrado in opravili intervjuje s štirinajstimi zaposlenimi, ki delujejo na različnih področjih. Podatki kažejo, da so pomembne vrednote zaposlenih kakovost, inovativnost, oblikovanje, enostavnost in zelene tehnologije. Zaznali smo načine oblikovalskega mišljenja pri upravljanju procesov in reševanju problemov na več ravneh v podjetjih. Zaradi kompleksnih razmerij vrednot podjetij in panožnih posebnosti kulture podjetij težko opredelimo kot oblikovalske kulture, vsekakor pa imajo podjetja elemente kulture, ki so enaki elementom oblikovalske kulture. Raziskava je ponudila prvi vpogled v oblikovalsko kulturo slovenskih podjetij. Keywords: oblikovanje, organizacijska kultura, identiteta, znamčenje, inovacije, kakovost, elektronske publikacije Published in RUP: 06.11.2021; Views: 776; Downloads: 19 Full text (1,62 MB) |
4. Dizajnerska kultura v proizvodnih podjetjih : magistrska nalogaVera Fois, 2016, master's thesis Keywords: dizajn management, oblikovanje, oblikovalsko mišljenje, mišljenje oblikovanja, kultura oblikovanja, organizacijska kultura, identiteta, znamčenje, inovacije, kakovost Published in RUP: 07.06.2021; Views: 1068; Downloads: 28 Full text (858,58 KB) |
5. Komunikacijske strategije hotelskih verig : analiza besedila brošurPolona Baš, 2007, undergraduate thesis Keywords: turizem, hoteli, hotelske verige, tržno komuniciranje, poslovno komuniciranje, znamčenje, branding, brošure, tržne znamke, slogani, analiza besedil, angleški jezik, Ritz, Hilton, analize, diplomske naloge Published in RUP: 26.02.2021; Views: 934; Downloads: 35 Full text (5,31 KB) |
6. Oglaševanje na Facebooku in Instagramu ("guidebook") : zaključno deloKim Hrvatin, 2018, undergraduate thesis Keywords: Instagram, Facebook, oglaševanje, digitalno, socialna omrežja, Old Spice, Kobilarna Lipica, znamčenje, zaključna dela Published in RUP: 15.06.2020; Views: 1934; Downloads: 71 Full text (841,40 KB) |
7. Razvoj blagovne znamke v start-up podjetju : magistrska nalogaNeli Fatorič, 2018, master's thesis Keywords: blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, start-up, vitki pristop, vitko znamčenje, najosnovnejša sprejemljiva znamka, SBFunnel, notranji in zunanji pogled na blagovno znamko Published in RUP: 24.05.2019; Views: 2330; Downloads: 278 Full text (2,12 MB) |
8. Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke : zaključna projektna nalogaGregor Rihtaršič, 2018, undergraduate thesis Keywords: vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh Published in RUP: 24.05.2019; Views: 1680; Downloads: 74 Full text (1,39 MB) |