1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Pozicioniranje blagovne znamke Mister NutNataša Markelj, 2005, diplomsko delo Ključne besede: panoga, analiza, oreški, blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, image, imidž, pozicioniranje, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 5183; Prenosov: 142 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
9. |
10. Usmeritve korporacijskega upravljanja v EUAleš Markelj, 2006, diplomsko delo Ključne besede: korporacijsko upravljanje, delniška družba, enotirni sistem, dvotirni sistem, uprava, nadzorni svet, upravni odbor, skupščina delničarjev, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3718; Prenosov: 184 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |