Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Imidž države kot turistične destinacije
Aleksandra Brezovec, 2001, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku obravnavamo problematiko imidža držav, ki na mednarodnem trgu nastopajo kot turistične destinacije. Z razmejitvijo pojmov splošen in spodbujen imidž opozarjamo na to, da tržna pozicija države kot turistične destinacije ni odvisna zgolj od marketinških prizadevanj (nacinalnih) turističnih organizacij. Za razumevanje odnosa med splošnim in spodbujenim imidžem receptivne turistične države sta po našem mnenju pomembna dva koncepta: koncept imidža turistične destinacije in koncept imidža države izvora. Z identifikacijo skupnih elementov obeh konceptov skušamo v prispevku razjasniti odnos med spološnim imidžem države in marketinško spodbujenim imidžem države kot turistične destinacije. Predpostavljamo namreč, da med njima ne obstoja linearna povezanost, kakršno prikazujejo dosedanji izsledki o vplivu imidža držav, temveč dinamična soodvisnost. Problematika je aktualna predvsem za potrebe preučevanja imidža receptivnih turističnih držav, ki so na trgu ujete v nevtralen ali negativen splošen imidž, zato na koncu kot primer obravnavamo problematiko imidža Slovenije.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2221; Prenosov: 85
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
20 let turizma samostojne Slovenije
Tomi Brezovec, Aleksandra Brezovec, Tanja Planinc, Žana Čivre, Polona Černič, Maša Puklavec, 2011, elaborat, predštudija, študija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, Slovenija, analize
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2139; Prenosov: 52
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Recenzija dela Trženje v turizmu avtorice Maje Konečnik Ruzzier
Aleksandra Brezovec, 2010, recenzija, prikaz knjige, kritika

Najdeno v: osebi
Ključne besede: recenzije, trženje, turizem
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1249; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Uporaba živali v oglaševanju
Maša Radić, 2013, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: prepričevalno komuniciranje, oglaševanje, mediji, živali, živalski simboli, čustva, etika, magistrske naloge
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1669; Prenosov: 77
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Opredelitev turističnega podjetništva na podeželju
Aleksandra Brezovec, Saša Planinc, Tina Kociper, Tanja Planinc, Gorazd Sedmak, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetje, turistično podjetništvo, dejavnosti, definicije
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1164; Prenosov: 15
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Zelena shema slovenskega turizma
Tina Hedi Zakonjšek, Miša Novak, Dejan Križaj, Aleksandra Brezovec, Jan Klavora, Jana Apih, 2015, elaborat, predštudija, študija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, razvoj, inovativnost, trajnost, strateški dokument
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 2122; Prenosov: 86
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Soustvarjalno tržno komuniciranje v turizmu, interakcijski pogled
Aleksandra Brezovec, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, tržno komuniciranje, Portorož
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1199; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Re-imagining heritage interpretation
Aleksandra Brezovec, 2015, recenzija, prikaz knjige, kritika

Najdeno v: osebi
Ključne besede: recenzije, prikaz knjige, dediščina
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 881; Prenosov: 93
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Tržni potenciali muzejskega turizma obalnega dela Istre, projekt HISTUR
Aleksandra Brezovec, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, muzeji, trženje, Istra, HISTUR
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 977; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Sociološki vidik motivatorjev turističnih potovanj v vesolje
Iztok Bončina, 2019, doktorska disertacija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, vesolje, motivatorji, turistični pogled, vesoljski pogled, Zemlja, zvezde, vesoljsko plovilo, astronavt, astronomija
Objavljeno: 29.04.2019; Ogledov: 265; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (3,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici