Ključne besede: zaslonski medij, predšolsko obdobje, starši, vzgojitelji, varna in odgovorna raba zaslonskih medijevObjavljeno v RUP: 09.01.2024; Ogledov: 333; Prenosov: 15 Celotno besedilo (1,10 MB)
Ključne besede: računalniško mišljenje, izobraževalni roboti, Bee-bot, interaktivna tabla, predšolsko obdobjeObjavljeno v RUP: 22.11.2023; Ogledov: 397; Prenosov: 17 Celotno besedilo (1,14 MB)
Ključne besede: STEAM izobraževanje, tehnologija, izobraževalni roboti, pomen vzgojitelja, računalniško mišljenjeObjavljeno v RUP: 22.11.2023; Ogledov: 359; Prenosov: 28 Celotno besedilo (1,52 MB)
Ključne besede: računalniško mišljenje, algoritmično mišljenje, algoritem, nevralgične točke, predšolsko obdobjeObjavljeno v RUP: 07.09.2022; Ogledov: 809; Prenosov: 50 Celotno besedilo (924,83 KB)
Ključne besede: računalniško mišljenje, predšolsko obdobje, izobraževalni robot, zgodnje učenje računalništva, bee-bot robotObjavljeno v RUP: 07.09.2022; Ogledov: 764; Prenosov: 53 Celotno besedilo (1,61 MB)
Ključne besede: nadarjeni učenci, delo z nadarjenimi učenci, osnovna šola, obogatitveni programi, interesne dejavnosti, krožkiObjavljeno v RUP: 12.04.2022; Ogledov: 971; Prenosov: 90 Celotno besedilo (1,92 MB)
Ključne besede: računalniško mišljenje, nadarjenost, potencialno nadarjeni učenec, učna individualizacija in diferenciacija, odkrivanje nadarjenostiObjavljeno v RUP: 03.02.2022; Ogledov: 927; Prenosov: 68 Celotno besedilo (4,43 MB)
Ključne besede: sodobne tehnologije, raba sodobne tehnologije, predšolski otroci, starši, ozaveščenostObjavljeno v RUP: 05.11.2021; Ogledov: 2097; Prenosov: 145 Celotno besedilo (682,25 KB)
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), IKT-kompetence vzgojiteljev, IKT-sredstva, IKT v predšolskem obdobju, opremljenost vrtcev z IKT, profesionalni razvoj vzgojiteljev predšolskih otrokObjavljeno v RUP: 17.09.2021; Ogledov: 1424; Prenosov: 111 Celotno besedilo (804,63 KB)
Ključne besede: didaktika matematike, osnovna šola, informacijska in komunikacijska tehnologija, IKT, 3. triletje, aktivne oblike učenja in poučevanja, geometrijski problemiObjavljeno v RUP: 30.01.2018; Ogledov: 3268; Prenosov: 183 Celotno besedilo (3,80 MB)