Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Umestitev Kapelj v slovensko povojno revijalno produkcijo
Jerica Prelovec, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: revija Kaplje, povojna revijalna produkcija, Idrija, literarne revije, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1689; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Ekran na knjižni strani
Barbara Zorman, 2010, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: slovenska književnost, slovenska proza, obravnava vizualnega, film
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1964; Prenosov: 17
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Primerjava naracije v literaturi in filmu
Nuša Miklavec, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: literarna pripoved, filmska pripoved, teorija učinkovanja, usklajevanje lika, ustvarjanje pomena, literatura, film, primerjalna analiza, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1660; Prenosov: 60
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Vizije literature
Barbara Zorman, 2009, recenzija, prikaz knjige, kritika

Najdeno v: osebi
Ključne besede: literatura in film, knjižne ocene
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1070; Prenosov: 10
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Aktivnosti razrednega učitelja pri delu z učenci priseljenci
Tina Vitez, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: migracije, učenci priseljenci, jezik, kultura, medkulturna vzgoja, aktivnosti učitelja
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1211; Prenosov: 77
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Analiza medvrstniških odnosov s stališča medkulturnosti
Anja Žuran, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: vzgojno-izobraževalni sistem, učenci priseljenci, vključevanje, medvrstniški odnosi, vrstniki
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1178; Prenosov: 93
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
8.
9.
Uporaba teorije priredb pri pouku književnosti
Barbara Zorman, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Uporaba medijskih priredb literature je precej razširjena pri različnih oblikah (po) uče(va)nja književnosti v osnovnih in srednjih šolah, hkrati pa slabo metodološko in teoretično podprta. Prispevek razmišlja, kako bi bilo s teorijo priredb omenjeno prakso mogoče izboljšati v smeri aktiviranja in sistematiziranja izkušenj učencev. S tega stališča se zdijo uporabna naslednja izhodišča. Prvič: avtorstvo. Teorija priredb prevprašuje status izvirnosti pri nekaterih kanonskih literarnih delih tako, da jih vzpostavlja kot predelave v nizu besedil. Zavrača apriorno hierarhijo med literaturo in drugimi (umetniškimi) mediji, posledično tudi princip zvestobe predelave izvirniku, za katerega domnevam, da je najpogostejši šolski pristop pri analizi priredb. To učencem odpira nove poglede na literaturo (npr. vprašanje kanona, vloga literature v družbi, ekonomski vidiki umetniške, sploh priredbene produkcije) pa tudi lastno ustvarjalnost. Drugič: primerjava med različnimi umetniškimi mediji je v skladu z navodili v učnem načrtu eden od osnovnih ciljev analize priredbenega procesa. Prispevek osvetli nekaj principov soočanja semiotičnih sistemov na podlagi primerjave med umetniškimi izvedbami skupne pripovedi (na primer po naratoloških kategorijah, kot so koncept pripovedovanje/ prikazovanje oziroma globinske strukture, zgodba, oseba, prostor, čas). Ker pa je opredeljevanje umetniških medijev kot čistih, izraznih zlasti v enem kodu (npr. film kot umetnost podobe), problematično, se ga zdi smiselno nadgrajevati s premiso, da je sleherni medij večkoden oziroma hibriden. Učencem, ki se v prostem času srečujejo predvsem z elektronskimi teksti, tak pristop omogoča refleksijo ter sistematizacijo spontano pridobljenih izkušenj. Tretjič, a nič manj pomembno: recepcija. Primerjanje lastnega odzivanja na čustvene, miselne in etične signale kot tudi na prazna mesta v umetniških delih v različnih medijih ponuja odlična izhodišča za kritični premislek o lastni vlogi receptorja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: večkodna pismenost, verbalna in vizualna reprezentacija, filmska vzgoja, teorija adaptacij
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1142; Prenosov: 17
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici