Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 63
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Glasbene didaktične igre v heterogeni skupini otrok
Neža Mozetič, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: glasbene dejavnosti v vrtcu, glasbene didaktične igre, glasbeni razvoj, glasbena vzgoja, heterogena skupina
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 8396; Prenosov: 1200
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Bibarije za malčke
Teja Krečan, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: predšolska vzgoja, umetnost, obdobje malčka, bibarije, prstne igre
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3639; Prenosov: 393
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Spremljanje petja z glasbili
Petra Bratovž, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: glasbene dejavnosti, petje, igranje na glasbila, spremljanje petja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2237; Prenosov: 346
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Belokranjski ljudski plesi in pesmi
Anita Ogulin, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: Bela krajina, ljudska glasba, pesmi, ples, običaji, predšolski otroki
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3248; Prenosov: 257
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Izvajanje glasbenih iger v prvem starostnem obdobju
Marijana Keber, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: glasbene dejavnosti v vrtcu, glasbene igre, prstne igre, bibarije, glasbeni razvoj, prvo starostno obdobje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3875; Prenosov: 388
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Glasbeni slikovni zapis
Bogdana Borota, Andrej Brodnik, 2007, raziskovalni ali dokumentarni film, zvočni ali video posnetek

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5476; Prenosov: 142
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Predlog modela kulturno-umetnostne vzgoje
Sonja Pečjak, Bogdana Borota, Nataša Bucik, Maja Delak, Silva Karim, Helena Korošec, Martina Peštaj, Adela Železnik, 2009, končno poročilo o rezultatih raziskav

Najdeno v: osebi
Ključne besede: izobraževanje, kulturni-umetnostna vzgoja, glasba, osnovna šola, kulturna vzgoja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2079; Prenosov: 22
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
Majda Cencič, Andreja Istenič Starčič, Bogdana Borota, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: One of the outstanding goals of a knowledge-based society is to enable everyone access to information and communication technology (ICT). This requires teachers to take on new tasks and respond to new demands. With regard to the above, we were interested in the use of ICT in classroom practice of Slovene teachers. The results based on a survey administered to a sample of 468 educational staff, mostly classroom teachers, show only a medium use of ICT in classroom practice. It is used mostly for revision and consolidation of the subject matter, and motivation of pupils, and less for examination and assessment of knowledge. We can conclude that training teachers for the use of ICT, which started in Slovenia in the seventies, yielded some positive results, while the development of competencies for using ICT in classroom practice is a process which has to be continued both with pre-service and in-service teachers
Najdeno v: osebi
Ključne besede: kompetence, učitelji, pouk, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2044; Prenosov: 25
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
2011, strokovna monografija

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2447; Prenosov: 29
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Opazovanje in spremljanje glasbenega razvoja - priložnost, da prisluhnemo otroku kot kompetentnemu glasbeniku
Bogdana Borota, 2012, pregledni znanstveni članek

Opis: Pomembna vloga odraslega v vrtcu je načrtovanje in spremljanje razvoja in učenja otrok. Prav povezava med tema dvema vlogama odraslega prispeva k dvigu ravni kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela. Praksa spremljanja glasbenega razvoja in učenja še ni sistematično raziskana, zato so v prispevku na teoretični ravni obravnavani in kasneje na primerih pojasnjeni ključni elementi spremljanja zgodnjega glasbenega razvoja otrok. Aplikativnost teorije se kaže tudi v oblikovanih postavkah opazovalnih list, ki bi jih veljalo v praksi preizkušati in razvijati. Nadalje sta nakazani tudi (1) razlika v raznovrstnosti dokumentacijskega gradiva pri opazovanju in spremljanju ter (2) povezava med spremljanjem in nadaljnjim načrtovanjem kurikula na področju glasbe. Namen raziskave, predstavljene v prispevku, pa je ugotoviti stanje na področju opazovanja in spremljanja glasbenega razvoja s posebnim poudarkom na ugotavljanju pogostosti in tehnikah beleženja opazovanj. Rezultati, pridobljeni na vzorcu 810 strokovnih delavcev iz slovenskih vrtcev, kažejo, da se vzgojitelji ocenjujejo kot pomemben dejavnik pri spodbujanju glasbenega razvoja otrok in da v tej vlogi dokumentirajo glasbeni razvoj otrok v vrtcu. Vendar je spremljanje premalo sistematično in pogosto, da bi lahko sklepali na njegovo učinkovitost v povezavi z načrtovanjem procesno-razvojnega modela glasbenega učenja in poučevanja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: predšolska vzgoja, predšolski otroci, otroški vrtci, glasbena vzgoja, glasbeni razvoj, glasba
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2091; Prenosov: 35
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici