Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Kritična ocena merchandisinga skupine izdelkov oprema v mreži prodajaln Intersport
Peter Jenko, 2004, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: izdelki, prodajalne, podjetja, trženje, tržna raziskava, zadovoljstvo, kupci, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2024; Prenosov: 42
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
Zvestoba odjemalcev v storitvenem podjetju
Sabina Rojac, 2005, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetje, storitve, odjemalci, zadovoljstvo, zvestoba, tržna raziskava, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1205; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Kritična ocena izvajanja storitev s tehniko snemanja porcesov
Tomaž Okorn, 2004, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: management, storitve, procesi, snemanje procesov, metode, blueprinting, stavbno pohištvo, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1840; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovah
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1891; Prenosov: 46
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
Analiza poznavanja blagovne znamke
Aleš Vajngerl, 2009, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: trženje, viri, blagovne znamke, tržna uspešnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1771; Prenosov: 70
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Management kakovosti storitev knižnice
Damijana Hrabar, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: knjižnice, storitve, kakovost, merjenje, uporabniki, management
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1245; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
10.
Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, izvirni znanstveni članek

Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1439; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici