1. Kritična ocena merchandisinga skupine izdelkov oprema v mreži prodajaln IntersportPeter Jenko, 2004, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: izdelki, prodajalne, podjetja, trženje, tržna raziskava, zadovoljstvo, kupci, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2024; Prenosov: 42
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. |
3. |
4. Kritična ocena izvajanja storitev s tehniko snemanja porcesovTomaž Okorn, 2004, diplomsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: management, storitve, procesi, snemanje procesov, metode, blueprinting, stavbno pohištvo, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1840; Prenosov: 30
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovahNataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev. Najdeno v: osebi Ključne besede: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1891; Prenosov: 46
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanjaArmand Faganel, 2006, magistrsko delo Najdeno v: osebi Ključne besede: izobraževanje, visoko šolstvo, izobraževalni sistemi, kvaliteta, zaznavanje, zagotavljanje kvalitete, storitve, management, TQM, Evropska unija, Slovenija, modeli, terciarne dejavnosti Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3335; Prenosov: 32
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. |
8. |
9. Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijahVinko Logaj, Anita Trnavčevič, Borut Kodrič, Roberto Biloslavo, Boris Snoj, 2007, izvirni znanstveni članek Najdeno v: osebi Ključne besede: izobraževanje, trženje, marketinška kultura, organizacijska kultura, meritve in vrednotenje, metodologija Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1515; Prenosov: 12
Polno besedilo (0,00 KB) |
10. Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacijNataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, izvirni znanstveni članek Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu. Najdeno v: osebi Ključne besede: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1439; Prenosov: 19
Polno besedilo (0,00 KB) |