Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, izvirni znanstveni članek

Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu.
Ključne besede: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3338; Prenosov: 49
URL Povezava na celotno besedilo

3.
4.
Analiza poznavanja blagovne znamke
Aleš Vajngerl, 2009, magistrsko delo

Ključne besede: trženje, viri, blagovne znamke, tržna uspešnost
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 5234; Prenosov: 177
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Management kakovosti storitev knižnice
Damijana Hrabar, 2011, magistrsko delo

Ključne besede: knjižnice, storitve, kakovost, merjenje, uporabniki, management
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2535; Prenosov: 115
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovah
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.
Ključne besede: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3824; Prenosov: 112
URL Povezava na celotno besedilo

8.
9.
Zvestoba odjemalcev v storitvenem podjetju
Sabina Rojac, 2005, diplomsko delo

Ključne besede: podjetje, storitve, odjemalci, zadovoljstvo, zvestoba, tržna raziskava, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2925; Prenosov: 127
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici