Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Measuring the impacts of organizational responses
Erdogan Haktan Ekiz, Huseyin Arasli, 2007, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: customer complaints, organizational responses, satisfaction, repurchase intension, word of mouth commmunication, northern Cyyprus, hotel industry
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1621; Prenosov: 24
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici