Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
CAF EPI
2011, strokovna monografija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: kakovost, uspešnost poslovanja, management
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2724; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Trendi evropske in slovenske kakovosti
Gordana Žurga, 2006, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: kakovost, menedžment, javna uprava, projekti, novi javni menedžment
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2705; Prenosov: 25
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Motivacija zaposlenih
Jasna Zajc, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: motivacija, komuniciranje, vodenje, zadovoljstvo zaposlenih, človeški kapital, izobraževanje, usposabljanje, nagrajevanje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1910; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Vloga društev pri zagotavljanju prometne varnosti
Aleš Venko, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: promet, varnost, nepridobitne organizacije, društva, poškodbe, vizija, strategije
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1732; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Editorial
Gordana Žurga, 2010, predgovor, spremna beseda

Najdeno v: osebi
Ključne besede: IJOS, uvodnik, organizacijske študije
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1911; Prenosov: 20
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Pomen vodenja in komuniciranja ob spreminjanju v neprofitni organizaciji
Marjana Nemanič, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: vodja, vodenje, komuniciranje, management, speminjanje, sestanki, neprofitne organozacije, hierarhija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1414; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Quality public services dimensions model as a basis for better customer satisfaction management
Massimo Manzin, Gordana Žurga, Boris Mrak, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: In the paper, the importance of quality public services dimensions for achieving higher customer satisfaction is presented and explored on the example of Slovenian administrative units. Purpose of the research was to identify which quality dimensions are the most relevant for quality service delivery in Slovene administrative units in order to contribute to strengthening their customer satisfaction management. Survey questionnaire was developed to gather the research data and as the research methodology, structural equation modelling was used. Based on the research data from 402 respondents and the analysis conducted, the standardized model of the administrative procedure quality estimation was developed. The results prove that two latent variables - procedures and employees - exert the greatest influence on the general assessment of administrative procedure quality. Also other findings and conclusions are presented and discussed in the paper and some areas for further research and investigation are indicated.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: quality, public services, dimensions, structural equation modelling, customer satisfaction
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1604; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Javne storitve med kakovostjo, učinkovitostjo in javnim interesom
Gordana Žurga, 2007, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Najdeno v: osebi
Ključne besede: kakovost, javna uprava, management v javni upravi, kakovost v javni upravi
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1971; Prenosov: 56
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Slovenija na pragu novih priložnosti
Gordana Žurga, 2004, druge monografije in druga zaključena dela

Najdeno v: osebi
Ključne besede: Rastoča knjiga, Slovenija, Evropska unija, kakovost, javna uprava, management kakovosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1495; Prenosov: 11
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
IQUAL - Improving quality of public management through application of the CAF model - APPROVED
Dmitry Maslov, Gordana Žurga, Ilze Kurme, Oleg Stanislavovich Tarbinskii, 2009, projektna dokumentacija (idejni projekt, izvedbeni projekt)

Najdeno v: osebi
Ključne besede: javna uprava, management kakovosoti, CAF, projekti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3011; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici