Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Znanje v podjetju kot kritični dejavnik vrednosti blagovne znamke
Mitja Kozjan, Doris Gomezelj Omerzel, 2012, znanstvena monografija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetja, zaposleni, znanje, upravljanje, blagovne znamke, vrednotenje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2603; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Impacts of the Euro on the Slovenian tourism industry
Helena Nemec Rudež, Štefan Bojnec, 2008, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: the Euro adoption, European Union, Slovenian tourism, multivariate factor analysis
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1536; Prenosov: 21
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Intellectual capital - a fundamental change in economy
Helena Nemec Rudež, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Najdeno v: osebi
Ključne besede: management, inteligenca, družba, kapital, znanje, ekonomija, razvoj
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1594; Prenosov: 35
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
5.
6.
Potovalna dejavnost v sodobnem okolju
Helena Nemec Rudež, 2013, znanstvena monografija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, potovanja, tehnološki razvoj, konkurenčnost
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1663; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
8.
Analiza konkurenčnosti turistične destinacije Portorož
Helena Nemec Rudež, Eva Podovšovnik, Petra Zabukovec Baruca, 2012, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1913; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Uvodnik
Helena Nemec Rudež, 2015, predgovor, spremna beseda

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, predgovor
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 846; Prenosov: 9
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Soustvarjanje v turističnih podjetjih v pogledu dimenzij intelektualnega kapitala
Helena Nemec Rudež, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: turistična podjetja, intelektualni kapital, soustvarjanje, konsistentnost destinacije
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 898; Prenosov: 8
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici