Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 49
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Poslovni načrt igralnega salona
Lucija Zavrtanik, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetništvo, poslovni načrt, igralništvo, investicije, igralni salon, igralni avtomati
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1683; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Integration and participation
Lucija Čok, 2002, strokovni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: Evropska unija, raziskovanje, države kandidatke, znanost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2030; Prenosov: 14
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Instituto politécnico de Beja
Regis Ritz, Lucija Čok, Gintautas Bražiunas, Howard Davies, 2010, elaborat, predštudija, študija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: izobraževanje, demokracija, bolonjski programi, Evropa
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1744; Prenosov: 9
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
7.
8.
Language as social cohesion and human capital
Lucija Čok, Sonja Novak-Lukanovič, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)

Najdeno v: osebi
Ključne besede: človeški kapital, znanje, jezik, komuniciranje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2421; Prenosov: 20
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Neustavljivi motor primorskega šolstva
Vesna Mikolič, 2011, drugi članki ali sestavki

Najdeno v: osebi
Ključne besede: visoko šolstvo, Univerza na Primorskem, obletnice, biografije
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1423; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja
Lucija Čok, Anita Brčaninović, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Na predšolski stopnji je nekaj desetletij najprej spontano, nato spodbujano nastajala doktrina zgodnjega uvajanja tujega jezika. Nesistemsko uvajanje tujega jezika na predšolsko stopnjo je lahko integrirana dejavnost vzgoje ali posebna oblika dejavnosti, ki jo omenja tudi Kurikulum za vrtce (1999). Na tej stopnji sta metodologija vrednotenja učinkov in spremljanje dosežkov lahko le kvalitativna, pristop k postopkom vrednotenja otroka pa holističen, in sicer od uvajanja opazovalnih nalog, vključevanj otroka v kulturno prepleteno dogajanje v stvarnem ali virtualnem življenju, do dejavnosti vzgojitelja pri zbiranju podatkov o odzivnosti in uspešnosti otrok v tujem jeziku. V pričujočem članku so predstavljena teoretska izhodišča in vzorčni primeri spodbujanja razvoja fonološkega zavedanja, ob upoštevanju fonemskih razlik med prvim in drugim/tujim jezikom. Gre namreč za dejanja in učinke percepcije, védenja in prepoznavanja sveta, v katera otrok vključuje svoja predvidevanja in interese.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1480; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici