Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Startup branding : empirical evidence among Slovenian startups
Matej Rus, Maja Konečnik Ruzzier, Mitja Ruzzier, 2018, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: Slovenia, start-up, innovations, brands
Objavljeno v RUP: 22.12.2021; Ogledov: 953; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (142,13 KB)

2.
3.
Clarifying the concept of customer-based brand equity for a tourism destination
Maja Konečnik Ruzzier, 2010, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: turizem
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2162; Prenosov: 33
URL Povezava na celotno besedilo

4.
5.
Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih
Roberto Biloslavo, Armand Faganel, Borut Kodrič, Anita Trnavčevič, 2012, znanstvena monografija

Ključne besede: trženje, storitve
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3575; Prenosov: 88
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Katja Terglav, Robert Kaše, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
Ključne besede: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3191; Prenosov: 98
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici