Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Hyperhomocysteinemia: relation to cardiovascular disease and venous thromboembolism
Nadja Plazar, Mihaela Jurdana, 2012, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: osebi
Ključne besede: hiperhomocisteinemija, krvna obolenja, venski tromboembolizem, kardiovaskularne bolezni
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1716; Prenosov: 41
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Hyperhomocysteinemia and the role of B vitamins in cancer
Nadja Plazar, Mihaela Jurdana, 2010, pregledni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: onkologija, biokemija, B vitamini, rak
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1926; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
4.
Vpliv 35 dnevnega mirovanja na koncentracijo homocisteina v krvi
Mihaela Jurdana, Nadja Plazar, Rado Pišot, 2008, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: simulirana breztežnost, telesna neaktivnost, homocistein, folna kislina
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1380; Prenosov: 5
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
6.
Primerjava ustreznosti učnih okolij pri razvijanju etičnih kompetenc študentov zdravstvene nege
Irena Trobec, 2013, doktorska disertacija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: visokošolsko izobraževanje, zdravstvena nega, učna okolja, etične kompetence, računalniško podprtno učenje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1783; Prenosov: 195
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Mentorska vloga v kliničnem okolju
Vesna Čuk, 2014, doktorska disertacija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: visokošolsko izobraževanje, zdravstvena nega, izkustveno učenje, klinično okolje, klinična praksa, mentorstvo, mentorji, kompetence
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2481; Prenosov: 332
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Identification of nursing competency assessment tools as possibility of their use in nursing education in Slovenia
Sabina Ličen, Nadja Plazar, 2015, pregledni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: nursing, competences, assessment, education
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1489; Prenosov: 110
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Bilingvizem kot preventivni dejavnik pri pojavu simptomov demence
Karin Hržič, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: demenca, Alzheimerjeva bolezen, bilingvizem, kognitivna rezerva, možganska rezerva, izvršilna kontrola
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1429; Prenosov: 10
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Razlike v asertivnem vedenju med študentkami zdravstvene nege in študentkami drugih fakultet
Nadja Plazar, Sabina Ličen, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Uvod: Zdravstvena nega je dolgo veljala za tipično ženski poklic, kjer so medicinskim sestram pripisovali stereotipno žensko, to je pomočniško vlogo, in je zato asertivno vedenje med medicinskimi sestrami dolgo veljalo za manj izrazito kot v drugih po izobrazbi primerljivih poklicih. Namen raziskave je bil ugotoviti, ali so študentke zdravstvene nege enako asertivne kot študentke drugih fakultet Univerze na Primorskem in Evropske pravne fakultete v Novi Gorici in ali se s starostjo asertivnost študentk zvišuje. Metode: Uporabili smo deskriptivno in neeksperimentalno metodo raziskovanja. Kot raziskovalni instrument smo uporabili The Rathus Assertiveness Schedule (vprašalnik samoocene asertivnosti). Anketiranje je potekalo na namenskem vzorcu. Spletni vprašalnik je bil preko URL-naslova poslan na skupne elektronske naslove študentom nekaterih fakultet Univerze na Primorskem in Evropske pravne fakultete v Novi Gorici. Izpolnjen vprašalnik je vrnilo 218 študentk. Raziskava je potekala v maju in juniju leta 2010. Podatke smo obdelali na podlagi deskriptivne statistike in enosmerne analize variance (ANOVA). Rezultati: Ugotovili smo, da študentke Fakultete za vede o zdravju ne izkazujejo statistično značilno nižje asertivnosti v primerjavi s študentkami drugih fakultet, zajetih v raziskavo (F = 0,37, p = 0,83). Ugotovili smo tudi, da starejše študentke v primerjavi z mlajšimi študentkami ne izkazujejo statistično značilno višje asertivnosti (F = 1,52, p = 0,22). Diskusija in zaključek: Poznavanje asertivnega vedenja je pri študentih zdravstvene nege pomembno, saj predstavlja pomemben temelj in bistveno prvino medosebnega odnosa. Učenje novega načina odzivanja in novih načinov vedenja v profesionalnih situacijah ni preprosto in je dolgotrajen proces. Morali bi razmisliti o spodbujanju asertivnega vedenja med študenti zdravstvene nege, morda tudi z vpeljavo treningov asertivnosti v učni program ter dodatnim usposabljanjem učiteljev zdravstvene nege v tej smeri.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: zdravstvena nega, asertivnost, študenti
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 1523; Prenosov: 7
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici