Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
Janja Plazar, Claudio Battelli, Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič, Petra Furlan, 2014, enciklopedija, slovar, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Najdeno v: osebi
Ključne besede: biologija, morska obala, Tržaški zaliv, Italija, Slovenija, interaktivni ključ
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2090; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Določevalni ključ za rastline Sečoveljskih solin (Piran, Slovenija)
Pier Luigi Nimis, Claudio Battelli, Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič, Danijel Pokleka, 2014, enciklopedija, slovar, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Najdeno v: osebi
Ključne besede: biologija, botanika, rastlinstvo, Sečoveljske soline, Slovenija, določevalni ključ
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1513; Prenosov: 32
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Oblikovanje v predšolskem obdobju
Maruška Penič, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tehniške dejavnosti, oblikovanje, predšolska vzgoja, ustvarjalnost, otroci
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2048; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Pa poskusimo!
Nada Razpet, Nastja Cotič, Petra Furlan, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Plovnost in z njo povezani pojmi gostota, masa in prostornina naj bi bili učencem v drugem triletju in seveda tudi starejšim popolnoma jasni. Pa žal ni tako. V raziskavi, v katero smo zajeli 88 učencev četrtega razreda ob koncu šolskega leta, torej že po obravnavani snovi, smo ugotovili, da še vedno večina misli, da telo plava, če je "lahko". Zato smo izvedli učno uro, na kateri so učenci s pomočjo učiteljev izvajali eksperimente, s katerimi smo jim poskušali razložiti in nazorno prikazati, da je plovnost odvisna tako od mase kot tudi od oblike predmeta in seveda tudi od gostote tekočine, v katero polagamo ta predmet. Po izpeljani učni uri smo učence ponovno testirali. Iz odgovorov lahko razberemo, da se jih zdaj več zaveda, da je plovnost povezana tako s snovjo, iz katere je predmet, kot tudi z obliko telesa. Do končnega cilja, to je pravilnega razumevanja pojma plovnosti, pa bo treba narediti še nekaj korakov. Osredotočili se bomo na rezultate obeh testov in navedli, kako in katere poskuse smo izvedli in kaj je treba še storiti, da bi pojem plovnosti učenci zares trajno usvojili.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: izkustveno učenje, eksperimentalno delo, plovnost, gostota, masa, prostornina
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1479; Prenosov: 10
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
6.
7.
8.
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
Aleksandra Đurić, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, IKT sredstva, poučevanje naravoslovja, predšolski otroci, vrtci
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1756; Prenosov: 89
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Varno izvajanje tehniških dejavnosti s potencialno nevarnimi tehniškimi orodji
Marija Petra Košec, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tehniške dejavnosti, predšolski otroci, kladivo, varnost, orodja
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1139; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici