Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Consumers` intellectual capital and the development of society
Nataša Vrčon-Tratar, Suzana Sedmak, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Najdeno v: osebi
Ključne besede: intelektualni kapital, znanje, družba
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1695; Prenosov: 21
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza tržnega tveganja pri uvedbi novega izdelka
Nataša Klobas, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: izdelki, trženje, tržno tveganje, odjemalci, dobavitelji, razvoj izdelka, uvajanje izdelka, konkurenca, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1602; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Trženje blagovne znamke stavbnega pohištva
Nataša Pokorn, 2005, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: blagovne znamke, pohištvo, trženje, konkurenčnost, potrošnik, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1352; Prenosov: 57
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Vpliv trženja na majhno družinsko podjetje
Slaviša Vukovič, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: družinko podjetje, mala podjetja, trženje, zadovoljstvo odjemalcev, kakovost izdelkov, kakovost storitev, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1845; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovah
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1848; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Spremljanje zadovoljstva odjemalcev v prodajalnah s čevlji
Iris Rebek, 2005, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: trgovina, prodaja, čevlji, odjemalec, kontaktne osebe, zadovoljstvo odjemalcev, storitve, kakovost storitev, navidezni nakup, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1465; Prenosov: 65
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Uvajanje novega izdelka na trg in njegov živlejnjski ciklus
Aleš Buležan, 2004, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: trženje, trženjski splet, izdelek, konzervirane ribe, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1710; Prenosov: 65
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Dolceta
Boris Kobeja, Nataša Vrčon-Tratar, Veronika Zubin, Suzana Sedmak, 2005

Najdeno v: osebi
Ključne besede: Dolceta, potrošniki, izobraževanje, finančna pismenost, gradiva za učitelje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1886; Prenosov: 33
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, izvirni znanstveni članek

Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1410; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici