Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Management tehnologij v orodjarstvu
Aleksander Strašek, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: management, tehnologije, laser, induktivno kaljenje, orodjarstvo, konkurenčnost, inovativnosti, orodjarski grozd, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2428; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Odprto inoviranje in strateška zavezništva v kovinski industriji
Aleksander Strašek, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: inoviranje, odprto inoviranje, poslovne povezave, strateške poslovne povezave, uspešnost, timsko delo, raziskave, razvoj
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2128; Prenosov: 72
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Poklicna orientacija in želje osnovnošolcev glede izobraževanja
Drago Skurjeni, 2008, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: osnovna šola, kurikulum, izobraževanje, naravoslovje, poklic, kariera
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1488; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Tržna struktura na trgu zdraviliških storitev v Sloveniji
Tina Vehovar, 2008, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: ekonomika, ponudba, povpraševanje, zdraviliške storitve, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2295; Prenosov: 48
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
The structural model of relations between country of origin and the perceived brand name value
Rok Strašek, 2011, izvirni znanstveni članek

Opis: The article investigates the importance of values of the perceived brand name from the external point of view perceived by the sample of consumers. Based on the stratified survey and the quantitative research the relationship between country of origin (COO), marketing mix elements and the perceived brand name value was noted. The emphasis is placed on establishing an impact of COO on the perceived brand name value and its impact on the latter compared to the selected marketing mix elements. The article presents the structural model of a conceptual relationship between the COO and the perceived brand name value. A measuring instrument and procedures used to check reliability and validity of the structural model of the product's perceived brand name value were developed. The conceptual model and the relationships within the model were evaluated by a modelling that used linear structural equations on the selected sample of respondents, which enabled verification of the conceptual model by empirical data.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: country-of-origin, brand, perceived brand name value, modelling
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1778; Prenosov: 11
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doktorska disertacija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2343; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Analiza tveganja bank pri naložbah, zavarovanih z nepremičnino
Anita Mavrič, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: nepremičnine, vrednotenje, metode, bančništvo, krediti, tveganje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2955; Prenosov: 56
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Paradoks dualnosti z vidika uspešnosti in učinkovitosti podjetja
Roland Rusjan Figelj, 2008, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: qualityparadox, duality, organisation policy, effectiveness, efficiency
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1719; Prenosov: 39
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Nekaj rezultatov v teoriji superalgeber
Maja Fošner, Ajda Fošner, 2011, znanstvena monografija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: matematika, algebra
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1737; Prenosov: 22
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Empirična analiza vzročno posledične zveze med profitno stopnjo in obsegom investicij
Boris Pavlič, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: investicije, dobiček, neoklasična teorija, postkeynesianska teorija, Grangerjev test vzročnosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1920; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici