Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Slovenian sports touristic brands : a myth or reality?
Darko Ravnikar, Ana Bardorfer, Iztok Retar, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 4327; Prenosov: 37
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Zavarovalnica in sponzoriranje ogleda športnega dogodka
Vesna Grah, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: sponzorstvo, sponzorji, športni dogodki, projekti, učinkovitost, SWOT analiza, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3229; Prenosov: 86
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici