Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Visitor structure as a basis for destination repositioning
Ksenija Vodeb, Helena Nemec Rudež, Štefan Bojnec, Gorazd Sedmak, 2014, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...motivatorji potiska, poletna sezona, turizem, Portorož, 3S destinations, North Mediterranean destination, push motivations, summer season,...
Ključne besede: turistične destinacije, severno sredozemska destinacija, motivatorji potiska, poletna sezona, turizem, Portorož, 3S destinations, North Mediterranean destination, push motivations, summer season
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1413; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Networking in the tourism industry
Doris Gomezelj Omerzel, Tina Bratkovič, 2016, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tourism industry, tourism firms, tourism networks, tourist destinations, cluster analysis, ...
Ključne besede: networking, tourism industry, tourism firms, tourism networks, tourist destinations, cluster analysis
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 820; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici