Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza izbranih nacionalnih oglaševalskih kampanj
Igor Mraz, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketing, etnocentrizem, kmetijski marketing, CETSCALE, nacionalne oglaševalske kampanje...
Ključne besede: marketing, etnocentrizem, kmetijski marketing, CETSCALE, nacionalne oglaševalske kampanje
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 123; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (633,43 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici