Ključne besede: razvoj blagovne znamke, SBFunnel, gradniki, start-up podjetje, premoženje blagovne znamkeObjavljeno v RUP: 02.09.2021; Ogledov: 1675; Prenosov: 96 Celotno besedilo (626,51 KB)
Ključne besede: blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, start-up, vitki pristop, vitko znamčenje, najosnovnejša sprejemljiva znamka, SBFunnel, notranji in zunanji pogled na blagovno znamkoObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2331; Prenosov: 278 Celotno besedilo (2,12 MB)
Ključne besede: lastna blagovna znamka, SBFunnel, gradniki, spletna pojavnost, svetovni spletObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2548; Prenosov: 252 Celotno besedilo (1,06 MB)