Opis: Prvi del raziskave preučuje kakovost storitev v teoretičnem smislu, predvsem pa želi prikazati na študiji primera, kakšna je praksa zagotavljanja kakovosti storitev v zelo uspešnem slovenskem hotelu. Drugi del raziskave se posveča na pogled povsem drugačni temi - vpeljavi sistema USALI v slovensko hotelirstvo.Ključne besede: management, nadzor, USALI, elektronske knjigeObjavljeno v RUP: 08.11.2021; Ogledov: 1091; Prenosov: 34 Celotno besedilo (7,62 MB)
Ključne besede: hotelirstvo, konkurenčnost, segmentacija, USALIObjavljeno v RUP: 15.10.2015; Ogledov: 3110; Prenosov: 52 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: hotelirstvo, poslovanje, Slovenija, Hrvaška, USALIObjavljeno v RUP: 15.10.2015; Ogledov: 2301; Prenosov: 37 Povezava na celotno besedilo