Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Mentoriranje na podiplomskem študiju: študija primera
Iris Lojevec, 2010, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...podiplomski študij, bolonjski proces, aktivno učenje, sodelovalno učenje, mentorstvo, ...
Ključne besede: podiplomski študij, bolonjski proces, aktivno učenje, sodelovalno učenje, mentorstvo
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1691; Prenosov: 28
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Nekatere strategije učenja v 4. razredu osnovne šole pri predmetu slovenski jezik
Andreja Kumer, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenje, aktivno učenje, strategije učenja, miselni vzorci, študija primera,...
Ključne besede: učenje, aktivno učenje, strategije učenja, miselni vzorci, študija primera
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1242; Prenosov: 82
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Papir
Jasmina Jerič, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...predšolski otroci, aktivno učenje, tehnične in tehnološke dejavnosti, papir, reciklaža,...
Ključne besede: predšolski otroci, aktivno učenje, tehnične in tehnološke dejavnosti, papir, reciklaža
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1216; Prenosov: 113
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Tehniške dejavnosti v vrtcu
Mateja Marič, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zgodnje otroštvo, tehnika v vrtcu, aktivno učenje, mikroskop, igra, opazovanje tehničnih predmetov, ...
Ključne besede: zgodnje otroštvo, tehnika v vrtcu, aktivno učenje, mikroskop, igra, opazovanje tehničnih predmetov
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2619; Prenosov: 174
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Kako dodiplomski študenti na pedagoški fakulteti zaznavajo šolski prostor kot dejavnik aktivnega učenja
Majda Cencič, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Aktivno učenje, povezano z izkušnjami učencev, poteka v konkretnih življenjskih okoliščinah, učenci pa z lastno aktivnostjo pridobijo novo znanje. Učno okolje mora pri tem čim bolj spodbujati učenje. Interaktivno učno okolje pa ni le spodbujevalnik učenja, ampak je tudi dejavnik učenja, saj prinaša številna sporočila, npr. kakšen odnos imamo do ekologije in trajnostnega razvoja, kako razumemo socialno kohezivnost v smislu sodelovanja s krajani, starejšimi, invalidi ipd. Šolski prostor deluje kot prikriti kurikulum, tridimenzionalni učbenik, tretji učitelj, tihi pouk ipd. Glede na drugačne poglede na šolski prostor nas je zanimalo, kakšna stališča imajo dodiplomski študenti Pedagoške fakultete v Kopru o šolskem prostoru kot dejavniku učenja in ali se stališča študentov razlikujejo glede na smer in letnik študija. V ta namen je 299 študentov vseh smeri študija v juniju 2012 izpolnjevalo vprašalnik. Iz vprašalnika, pretežno zaprtega tipa v obliki številčne ocenjevalne lestvice in lestvice stališč Likertovega tipa, smo za namen prispevka posebej analizirali tri stališča, ki se nanašajo na šolski prostor kot dejavnik aktivnega učenja. Združili smo jih v novo spremenljivko in jo za namen nadaljnje obdelave standardizirali. Podatki, obdelani na ravni opisne (srednje vrednosti, razpršenost) in inferenčne (Spearmanov korelacijski koeficient, Kolmogorov-Smirnov preizkus, regresijska analiza) statistike, kažejo, da se študenti strinjajo, da je šolski prostor dejavnik učenja, da pa na stališče o šolskem prostoru kot dejavniku aktivnega učenja bolj vpliva letnik kot smer študija.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... Aktivno učenje, povezano z izkušnjami učencev, poteka v...
Ključne besede: aktivno učenje, šolski prostor, stališča, študenti, pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1359; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Aktivni učenec potrebuje aktivnega učitelja
Nada Razpet, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Moderni načini poučevanja zahtevajo dobro izobraženega učitelja. Če želimo, da bodo učenci v procesu poučevanja čim bolj aktivni, jih moramo na to navajati že od zgodnje mladosti. Za naše delo na pedagoški fakulteti je torej pomembno, kako bomo študente predšolske vzgoje in študente razrednega pouka pripravili za njihov poklic. Če se bodo namreč otroci v vrtcu in kasneje v prvih razredih osnovne šole navadili, da bodo morali do nekaterih spoznanj priti sami s pomočjo vzgojiteljev in učiteljev, da jim torej odgovorov ne bomo prinesli na krožniku, se nam za našo prihodnost ni treba bati. Vendar se v sedanjem sistemu izobraževanja kažejo vrzeli, ki bodo vplivale ali pa že vplivajo na znanje naše mladine. Pri tem je treba še posebej poudariti odnos do naravoslovnih predmetov. Ankete, ki smo jih izvedli med študenti predšolske vzgoje in razrednega pouka, kažejo, da se študenti nekaterim vsebinam (praktičnim in teoretičnim), ki so temeljne vsebine naravoslovja, izogibajo in se jih ne naučijo do te mere, da bi jim bili osnovni pojmi povsem jasni. Za aktivno poučevanje pa je treba imeti dobro bazo osnovnega strokovnega znanja, saj se le vzgojitelj oziroma učitelj, ki je strokovno dobro podkovan, lahko hitro odziva na učenčeve potrebe in ga vodi do pravega odgovora na zastavljeno vprašanje oziroma do rešitve problema. S posebnimi primeri bomo pokazali, s kakšnimi problemi se pri delu na fakulteti srečujemo in kako jih poskušamo reševati.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...jim bili osnovni pojmi povsem jasni. Za aktivno poučevanje pa je treba imeti dobro bazo... ...naravoslovje, eksperimentiranje, aktivno učenje, poučevanje, ...
Ključne besede: naravoslovje, eksperimentiranje, aktivno učenje, poučevanje
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1946; Prenosov: 104
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Aktivno učenje - višja raven znanja?
Tomaž Kranjc, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: V zadnjih dveh desetletjih je v večini držav privlačnost naravoslovnih ved, tudi fizike, upadala in hkrati z njo tudi vpis na naravoslovne smeri univerzitetnega študija. Na vsej vertikali učnega procesa so bili predlagani različni pristopi, da bi zaustavili tak trend. Zdi se, da so nekateri uspešni. V pričujočem prispevku bi radi predstavili t. i. ponovno aktualizacijo aktivnega (ali raziskovalnega) poučevanja in učenja, pri katerem učenci (dijaki, študenti) za pridobivanje znanja uporabljajo način, ki posnema znanstveno- -raziskovalni pristop. Pri fiziki (in drugih naravoslovnih področjih) je tako poučevanje pogosto povezano z eksperimentalnim in laboratorijskim delom. Tako nastane okolje za raziskovalno učenje naravoslovja (ISLE, investigative science learning environment), ki je močan motivacijski faktor in v katerem študenti zaradi večje samoudeležbe in angažiranja pri pridobivanju novih spoznanj bolje obvladajo učne vsebine (korpus znanja) in dosežejo boljše razumevanje osnovnih pojmov. Hkrati razvijajo znanstvene navade razmišljanja, ki jim pomagajo, da se uspešneje soočajo z novimi situacijami in problemi. V prispevku bomo prikazali nekaj primerov prakse aktivnega učenja s področja fizike, ki zadevajo tako eksperimentalno podprto kakor tudi teoretično raziskovalno učenje. Predstavili bomo tudi pomen prakse aktivnega poučevanja v študijskem procesu za študente bodoče učitelje naravoslovja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: aktivno učenje, naravoslovje, fizika, eksperimenti, teorija, učenje/poučevanje
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2093; Prenosov: 91
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
Vesna Geršak, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Uporaba ustvarjalnega giba kot učnega pristopa pri pouku je primer celostnega učenja, ki združuje kinestetične, plesne, neverbalne in verbalne dejavnosti. Koff (2000, 27) meni, da se otroci učijo uporabljati neverbalno izražanje, da sporočajo, kako se počutijo in mislijo. Telesno-gibalna inteligenca je znana kot ena od mnogoterih (Gardner 1995), vendar je med najbolj podcenjenimi v naših šolah. Znati opazovati gibanje otrokovega telesa v razredu zahteva pomemben preskok v našem dojemanju znanja, šolske tradicije in besednjaka. Nujno bi bilo, da bi se vsak učenec imel možnost učiti na različne načine in da bi mu bila dana možnost raznovrstnih učnih pristopov (Blumenfeld-Jones 2004, 120). V prispevku je poudarjen pomen ustvarjalnega giba kot učnega pristopa v otrokovem razvoju. Predstavljeni so nekatere teorije, pristopi in prakse, ki poudarjajo uporabo telesa v učnem procesu. Navedene so tudi nekatere raziskave o možganih, ki poudarjajo uporabo kinestetičnega poučevanja in aktivnega učenja skozi ustvarjalni gib v razredu. Predstavljena je kvalitativna raziskava o uporabi ustvarjalnega giba kot učnega pristopa, v kateri je sodelovalo 148 osnovnošolskih učiteljev. Udeleženci raziskave so odgovarjali na vprašalnik o prepričanjih, stališčih in zaznanih učinkih ustvarjalnega giba kot učnega pristopa. Prikazani so odgovori učiteljev na odprto vprašanje, kakšne spremembe zaznavajo v razredu pri uporabi ustvarjalnega giba. Rezultati so pokazali pozitivne učinke učnega pristopa v procesu vzgoje in izobraževanja ter na vseh področjih otrokovega razvoja: čustveno-socialnem, kognitivnem in psihomotoričnem. Najizrazitejši vplivi uporabe ustvarjalnega giba pri pouku se izražajo na kognitivnem področju. Na podlagi rezultatov lahko sklepamo, da uporaba ustvarjalnega giba kot učnega pristopa v razredu omogoča izvedbo oprijemljivega, dostopnega, aktivnega in čustveno obarvanega kurikuluma za učence.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...gib kot učni pristop, ples, kinestetično učenje, aktivno učenje, utelešena kognicija, ...
Ključne besede: ustvarjalni gib kot učni pristop, ples, kinestetično učenje, aktivno učenje, utelešena kognicija
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2571; Prenosov: 102
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Matematika v vrtcu
Mateja Korošec, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...matematika, aktivno učenje, kurikul, predšolsko obdobje, razvoj otroka, razvrščanje,...
Ključne besede: matematika, aktivno učenje, kurikul, predšolsko obdobje, razvoj otroka, razvrščanje, geometrija, vzorci
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 2468; Prenosov: 352
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Spodbujanje čutnih zaznav s projektnim delom čutne poti v vrtcu na Bučki
Ester Pečarič, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... aktivno učenje, projektno delo, učenje v naravnem okolju,...
Ključne besede: aktivno učenje, projektno delo, učenje v naravnem okolju, čutila, čutna pot
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1657; Prenosov: 46
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici