Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera Lumar
Sara Kobold, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija).
Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja
Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 1255; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (90,04 KB)

2.
Finančna analiza izbranega podjetja : magistrska naloga
Teja Šav, 2021, magistrsko delo

Ključne besede: finančna analiza, napoved prodaje, vrednotenje podjetja, koronavirus, turizem
Objavljeno v RUP: 01.12.2021; Ogledov: 1695; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

3.
4.
Analiza procesa prodaje v logističnem podjetju : zaključna projektna naloga
Nihad Šerifović, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: podjetja, upravljanje, management, prodaja, proces prodaje, analiza, logistika
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 3348; Prenosov: 153
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
6.
Prodor na tržišče Srbije
Miran Ključevšek, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: novi trgi, pospeševanje prodaje, planiranje, zadovoljstvo kupcev, analiza okolja, raziskava trga, segmentiranje trga, kupci
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3432; Prenosov: 92
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Poslovni načrt podjetja
Lea Breznik, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: magnetna polja, podjetništvo, podjetja, zastopstvo, poslovni načrt, raziskava trga, analiza trga, načrt prodaje, strategija trženja, finančne projekcije
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4351; Prenosov: 269
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
Trženje blagovne znamke podjetja
Borut Topole, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: trg, tržanje, pospeševanje prodaje, raziskava trga, analiza okolja, segmentiranje trga, blagovna znamka, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3875; Prenosov: 181
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Tržno komuniciranje v izbranem podjetju
Andreja Špan, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, analiza
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 5766; Prenosov: 226
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici