Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
WikiLeaks kot orodje propagande : zaključno delo
Karmen Horvat, 2018, diplomsko delo

Ključne besede: WikiLeaks, svoboda izražanja, anonimnost, množični mediji, poslovne skrivnosti, lobi, propaganda, zaključna dela
Objavljeno v RUP: 08.10.2019; Ogledov: 1839; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (342,12 KB)

2.
Temni splet kot orodje za kibernetski kriminal : diplomska naloga
Anja Valjavec, 2018, diplomsko delo

Ključne besede: temni splet, kibernetski kriminal, anonimnost, brskalnik Tor, virtualne valute
Objavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2441; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

3.
Anonimizacija podatkovnih baz
Maruša Stanek, Aleksandar Jurišić, Miroslav Babić, 2009, pregledni znanstveni članek

Opis: Ena od značilnosti moderne družbe je hitro naraščanje obsega zbirk osebnih podatkov. Veliko teh podatkov se uporablja v raziskovalne namene, kjer so za uporabo zaželeni čim bolj natančni podatki. Hkrati pa je nujno zagotoviti zasebnost osebnih podatkov. Če so podatki preveč splošni, je oteženo delo raziskovalcev, ki iščejo v teh podatkih korelacije. V nasprotnem primeru so lahko razkriti občutljivi osebni podatki. Zato je potrebno poiskati pravo razmerje med uporabnostjo in zaupnostjo podatkov. V ta namen je bilo predlagano, da se uporabljajo anonimizirani podatki, ki zagotavljajo tako uporabnost kot tudi anonimnost. V članku so predstavljeni nekateri načini doseganja anonimnosti podatkov ter nekateri algoritmi za anonimizacijo. Predstavljeni pristopi k anonimizaciji podatkov temeljijo na zamenjavi prvotnih specifičnih vrednosti z bolj splošnimi, a semantično ustreznimi vrednostmi.
Ključne besede: podatkovne baze, anonimnost, posploševanje
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 5048; Prenosov: 166
URL Povezava na celotno besedilo

4.
Reševanje reklamacij v podjetju
Nastja Zadel, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: podjetje, kupci, reklamacije, pritožbe, zadovoljstvo, anonimnost
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 9056; Prenosov: 356
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici