Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Znamka I feel Slovenia
Maja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek, Petra Lapajne, Davorin Milinović, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... blagovne znamke, države, Slovenija, interesne skupine, ...
Ključne besede: blagovne znamke, države, Slovenija, interesne skupine
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1978; Prenosov: 26
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Spreminjanje procesov za doseganje konkurenčne prednosti na konsolidiranem trgu maloprodaje
Greta Šinkovec, 2010, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...internacionalizacija, reinženiring, blagovne skupine, upravljanje, trenerska mreža, kompetenčni center, ...
Ključne besede: internacionalizacija, reinženiring, blagovne skupine, upravljanje, trenerska mreža, kompetenčni center
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1236; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici