Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The strength of the employer brand
Valentina Franca, Marko Pahor, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: According to the predicted demographic trends of an increasingly ageing population, companies will face an increasing level of competition for a decreasing talent pool of skilled workers. This research focuses on the study of recruiting - how the image of an employer, communicated to the job market through the employer brand, influences the pool of candidates that a company gets. We first develop a measure of the strength of employer brand by adapting the concept of brand value pyramid which is composed of three levels 1) recognition 2) consideration and 3) employer of choice. We tested the model on answers for nearly 300 companies operating in Slovenia, collected using a large sample of more than 7000 respondents to a web-based questionnaire, who were solicited to participate through a banner on a job portal. We test how different factors - including the employer's properties, the exposure of the brand and the opinions of the employer - influence the strength of its employer brand. Two important lessons for the companies from this research are as follows. Firstly, employer brand is not a one-dimensional concept but rather that it has several dimensions and that each dimension is influenced by different factors. Secondly, even though the results presented are just averages, they clearly show that different companies can have problems in different dimensions. A fact that will give you advantage in one dimension may hurt another one.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...employer branding, recruiting, brand strength, employer of choice, ...
Ključne besede: employer branding, recruiting, brand strength, employer of choice
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1571; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
The effectiveness of dual branding in the agricultural sector
Christo A. Bisschoff, Hendrik P. van Staaden, Amareza Buys, 2013, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market awareness
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1348; Prenosov: 22
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Katja Terglav, Robert Kaše, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na...
Ključne besede: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1391; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Branding trends 2020
Aleksander Janeš, Armand Faganel, 2015, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1176; Prenosov: 28
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Slovenian sports touristic brands
Darko Ravnikar, Iztok Retar, Ana Bardorfer, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship, ...
Ključne besede: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1811; Prenosov: 14
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Branding in sports tourism
Marko Vidnjevič, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: blagovne znamke, športni turizem, Koper, branding, sports tourism, Koper
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1000; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Objavljeno: 03.04.2017; Ogledov: 778; Prenosov: 113
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Managing global changes with innovative sustainability
Aleksander Janeš, Roberto Biloslavo, Armand Faganel, 2016, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding, ...
Ključne besede: aquaculture, business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1018; Prenosov: 20
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici