Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost, ...
Ključne besede: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2529; Prenosov: 54
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Metode in modeli snovanja cenovnih strategij
Ivan Toroš, 2009, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika, ...
Ključne besede: trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1343; Prenosov: 54
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici