Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Osebno znamčenje v elektronski glasbeni industriji : zaključno delo
Tina Blašković, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: personal branding, electronic music industry, producers, music artists
Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1406; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (499,09 KB)

4.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Objavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 3275; Prenosov: 175
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Managing global changes with innovative sustainability
Aleksander Janeš, Roberto Biloslavo, Armand Faganel, 2016, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: aquaculture, business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding
Objavljeno v RUP: 08.08.2016; Ogledov: 2589; Prenosov: 71
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Slovenian sports touristic brands : a myth or reality?
Darko Ravnikar, Ana Bardorfer, Iztok Retar, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 4337; Prenosov: 37
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 3206; Prenosov: 86
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Katja Terglav, Robert Kaše, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
Ključne besede: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3195; Prenosov: 98
URL Povezava na celotno besedilo

9.
Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici