Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
A successful CRM implementation project in a service company
Franka Piskar, Armand Faganel, 2009, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... customer relationship management, implementation, customer focus, process approach,... ...implementation, customer focus, process approach, quality, customer information, marketing, service company, Slovenia, ...
Ključne besede: customer relationship management, implementation, customer focus, process approach, quality, customer information, marketing, service company, Slovenia
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1631; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici