Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen komuniciranja pri pospeševanju prodaje
Nada Tomc, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...komuniciranje, tržno komuniciranje, prodaja, pospeševanje prodaje, promocije, degustacije, izdelki, ...
Ključne besede: komuniciranje, tržno komuniciranje, prodaja, pospeševanje prodaje, promocije, degustacije, izdelki
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2085; Prenosov: 64
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Degustacije kot metoda pospeševanja prodaje
Monika Šrot, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: trženje, trženjsko komuniciranje, prodaja, pospeševanje prodaje, degustacije, potrošniki
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1149; Prenosov: 61
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Strategija promocij in degustacij izdelkov
Sanela Harambašić, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...promocije, degustacije, trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, tržne raziskave,...
Ključne besede: promocije, degustacije, trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, tržne raziskave
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1118; Prenosov: 28
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici