Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 51
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Promocija zdravja v lokalni skupnosti
Damjana Sušanj, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zdravje, zdrav življenjski slog, tveganje, dejavniki tveganja, družbene spremembe, kronične nalezljive bolezni, promocija...
Ključne besede: zdravje, zdrav življenjski slog, tveganje, dejavniki tveganja, družbene spremembe, kronične nalezljive bolezni, promocija zdravja, socialni marketing, vrednote, vedenjski vzorci
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2241; Prenosov: 109
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Psihokardiologija
Dorjan Marušič, Andrej Marušič, Sanja Temnik, 2009, pregledni znanstveni članek

Opis: Psihokardiologija je veda, ki raziskuje psihološke dejavnike, povezane z razvojem in prisotnostjo koronarne bolezni. Znano je, da je zdravje eno samo. Telesne motnje neizogibno vplivajo na naše duševno počutje in obratno. Psihološki dejavniki, denimo določene osebnostne lastnosti, prisotnost duševnemotnje ali izpostavljenost dolgotrajnemu stresu, pomembno prispevajo k razvoju in poteku kardiovaskularnih težav ter negativno vplivajo na učinkovitost zdravljenja. V našem preglednem članku predstavljamo najpomembnejša psihokardiološka spoznanja od začetkov te vede do današnjih dni, vključno s smernicami za psihokardiologijo 21. stoletja.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...na naše duševno počutje in obratno. Psihološki dejavniki, denimo določene osebnostne lastnosti, prisotnost duševnemotnje ali... ...psihokardiologija, koronarna bolezen, duševno zdravje, dejavniki tveganja, dejavniki zaščite, ...
Ključne besede: psihokardiologija, koronarna bolezen, duševno zdravje, dejavniki tveganja, dejavniki zaščite
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1604; Prenosov: 20
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
An empirical analysis of credit risk factors of the Slovenian banking system
Boštjan Aver, 2008, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...slovenski bančni sistem, dejavniki tveganja, krediti, ...
Ključne besede: slovenski bančni sistem, dejavniki tveganja, krediti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1017; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Extended model of managing risk in new product development projects
Dušan Gošnik, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...management porjektov, projektni management, tveganja, dejavniki, razvoj izdelkov, planiranje, modeli, ...
Ključne besede: management porjektov, projektni management, tveganja, dejavniki, razvoj izdelkov, planiranje, modeli
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1603; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Nakupne in prodajne možnosti plemenitih kovin v Sloveniji
Sara Špegel, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...plemenite kovine, zlato, srebro, odločanje, dejavniki, nakup, investiranje, naložbe, tveganja, ...
Ključne besede: plemenite kovine, zlato, srebro, odločanje, dejavniki, nakup, investiranje, naložbe, tveganja
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 958; Prenosov: 35
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Dejavniki tveganja in preventiva samomorilnemu vedenju med mladimi glede na spol
Laura Štefin, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: samomor, dejavniki tveganja, mladi, spol, preventiva
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 881; Prenosov: 9
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoli
Vanja Riccarda Kiswarday, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: V pričujočem prispevku je izpostavljen pomen pouka, ki aktivno vključuje učenca v vseh etapah učnega procesa in vseh fazah učenja. Tako naravnan pouk ranljivim skupinam učencev zagotavlja varovalno oporo, ki se ne kaže zgolj v povečevanju možnosti za njihovo večjo učno uspešnost, temveč tudi pri razvoju njihove osebne odpornosti in prožnosti, ki jim ju lahko z izkušnjami, pridobljenimi v procesu aktivnega učenja v šoli, uspe prenesti tudi v vsakdanje življenje - v doživljanje samega sebe in v bolj zdravo, uspešno in učinkovito odzivanje v težkih ali tveganih življenjskih situacijah. V prispevku so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki je bila usmerjena v subjektivne ocene učiteljev o pogostosti nekaterih razvojnih ali družinskih posebnosti otrok in mladostnikov, za katere menimo, da so dejavniki tveganja. Da ti otrokom in mladostnikom vsak dan poslabšujejo razmere pri vključevanju v šolski prostor, ugotavljajo tudi nekatere domače raziskave (Magajna 2006; Grebenc 2010). Na podlagi samoocen učiteljev smo ugotavljali tudi prepričanja o njihovi profesionalni vlogi pri pomoči in podpori tem učencem. Analizirali smo tudi subjektivna prepričanja učiteljev o vplivu navedenih posebnosti na učno in socialno funkcioniranje otrok in mladostnikov v šoli. Glede na dobljene rezultate v prispevku posebej omenjamo skupine učencev, ki izhajajo iz specifičnega družinskega okolja (bodisi da so v tem okolju deležni manj vzgojnih in učnih vzpodbud, so prikrajšani zaradi revščine bodisi da se njihovo družinsko okolje razlikuje po jeziku ali kulturnih običajih), ter skupine učencev, ki imajo težave na področju uravnavanja čustvovanja in vedenja ter v socialnih interakcijah. Rezultate raziskave povezujemo z ugotovitvami raziskav s področja rezilientnosti, ki šolskemu mikrosistemu dajejo velik pomen v procesu spodbujanja razvoja življenjske odpornosti in prožnosti ranljivih skupin otrok in mladostnikov pri premagovanju težav.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...in mladostnikov, za katere menimo, da so dejavniki tveganja. Da ti otrokom in mladostnikom vsak...
Ključne besede: ranljive skupine učencev, prepričanja učiteljev, dejavniki tveganja, varovalni dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1781; Prenosov: 28
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Zgodnje prepoznavanje znakov krize in ključni kazalniki tveganja v podjetju
Sandra Avsec, 2015, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...ekonomske krize, tveganja, ključni dejavniki, podjetja, uspešnost, obvladovanje tveganj, krizni management, upravljanje,...
Ključne besede: ekonomske krize, tveganja, ključni dejavniki, podjetja, uspešnost, obvladovanje tveganj, krizni management, upravljanje
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1523; Prenosov: 64
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Suicide and euthanasia in late life
Diego De Leo, Kym Spathonis, 2003, pregledni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...samomor s pomočjo, starostniki, evtanazija, samomor, dejavniki tveganja za samomor, transkulturne primerjave, assisted suicide,...
Ključne besede: samomor s pomočjo, starostniki, evtanazija, samomor, dejavniki tveganja za samomor, transkulturne primerjave, assisted suicide, elderly, euthanasia, risk factors for suicide, transcultural comparisons
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1254; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Vloga nespečnosti na zdravje
Urša Bernardič, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...spanje, nespečnost, klasifikacija, dejavniki tveganja, zdravljenje, psihnevroimunologija, ...
Ključne besede: spanje, nespečnost, klasifikacija, dejavniki tveganja, zdravljenje, psihnevroimunologija
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1668; Prenosov: 18
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici