Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga deležnikov pri oblikovanju turistične strategije
Maja Uran Maravić, Emil Juvan, 2010, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, strategija turizma, deležniki, ...
Ključne besede: turizem, strategija turizma, deležniki
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2017; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Deležniški pristop pri oblikovanju strategije razvoja turizma, primer Ljubljane
Maja Uran Maravić, Emil Juvan, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...deležniki, strategija turizma, razvoj, destinacija, načrtovanje, ...
Ključne besede: deležniki, strategija turizma, razvoj, destinacija, načrtovanje
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1475; Prenosov: 17
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Socialni kapital za večjo uspešnost deležnikov turistične destinacije
Gordana Ivankovič, Damjana Jerman, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...socialni kapital, uspešnost, deležniki turistične destinacije, analiza mehkih množic, ...
Ključne besede: socialni kapital, uspešnost, deležniki turistične destinacije, analiza mehkih množic
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 980; Prenosov: 9
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Vloga managementa v nevladnih izobraževalnih organizacijah
Bojan Mevlja, Klemen Kavčič, 2016, strokovni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...deležniki, management, nevladne organizacije, izobraževalne organizacije, intervjuji, ...
Ključne besede: deležniki, management, nevladne organizacije, izobraževalne organizacije, intervjuji
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1072; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke
Gregor Rihtaršič, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh...
Ključne besede: vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 63; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

6.
Turistično-geografske značilnosti in možnosti razvoja turizma v Občini Vipava
Andreja Jamšek, 2018, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Občina Vipava, turizem, turistični deležniki, sezonskost turističnih obiskov, geografija, magistrske naloge...
Ključne besede: Občina Vipava, turizem, turistični deležniki, sezonskost turističnih obiskov, geografija, magistrske naloge
Objavljeno: 09.10.2019; Ogledov: 49; Prenosov: 4
.pdf Polno besedilo (1,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici