Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Competitiveness of frontier regions and tourism destination management
Ksenija Vodeb, 2012, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: tourism destination, competitiveness in tourism, tourism destination management, cross-border cooperation
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1439; Prenosov: 26
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Competitiveness of Slovenia as a tourist destination
Doris Gomezelj Omerzel, 2006, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: tourist destination, competitiveness, competitiveness indicators, tourism stakeholders, added value
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1709; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Analysis of the competitiveness of Slovenian sport tourism destination
Maja Uran Maravić, Jakob Bednarik, Miha Lesjak, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: turizem, destinacija, konkurenčnost, športni turizem, Slovenija, tourism, destination, competitiveness, sport tourism, Slovenia
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1679; Prenosov: 27
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Erasmus student motivation, why and where to go?
Emil Juvan, Eva Podovšovnik, Miha Lesjak, Elizabeth M. Ineson, Matthew H. T. Yap, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Erasmus, mobility motive, destination choice motive, European student, International study mobility,...
Ključne besede: Erasmus, mobility motive, destination choice motive, European student, International study mobility
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 2245; Prenosov: 86
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
The case of a new mass sport event for the promotion of tourist destinations
Saša Pišot, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...subculture, runners profile, mass sports events, tourist destination promotion, ...
Ključne besede: tekaška subkultura, profil tekača, masovni športni dogodki, promocija turističnih destinacij, running subculture, runners profile, mass sports events, tourist destination promotion
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1163; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
7.
Slovenian sport tourism destinations and their competitiveness
Maja Uran Maravić, Jakob Bednarik, Miha Lesjak, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tourism, destination competitiveness, sport tourism, Slovenia, ...
Ključne besede: tourism, destination competitiveness, sport tourism, Slovenia
Objavljeno: 09.08.2016; Ogledov: 1929; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici