Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Skladatelji in občinstva med visoko in popularno kulturo : k teoriji in zgodovini družbene recepcije opere
Vlado Kotnik, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Članek predstavlja refleksiven pregled nekaterih primerov družbene recepcije opere. Pri tem so izpostavljeni štirje modeli družbene recepcije opere: 1) Mozart, hibridizem in divergentna kultura; 2) Wagner, avantgardizem in visoka kultura; 3) Meyeerber, komercializem in popularna kultura; 4) Verdi, belkantizem in ljudska kultura.
Ključne besede: opera, družbena recepcija, občinstvo, visoka kultura, popularna kultura, ljudska kultura
Objavljeno v RUP: 30.12.2015; Ogledov: 3855; Prenosov: 34
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Sponzoriranje kulturnega dogodka
Anita Koleša, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: kultura, kulturni dogodek, sponzorski trg, neprofitna organizacija, sponzorstvo, družbena oodgovornost podjetij, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2583; Prenosov: 92
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Čigav prostor je to?
Rebecca M. Blocksome, 2010, magistrsko delo

Ključne besede: nekrajevnost, prostor, družbeni dialog, družbena kultura, javna umetnost, oblikovanje, urbanizem, Slovenija, magistrska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3465; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici