1. Kriza slovenskega založništva : vloga vplivnežev pri promociji branja in kupovanja knjigSamanta Coraci, 2020, magistrsko delo Ključne besede: komunikacija, trženje, družbena omrežja, vplivneži, blogerji, knjižni trg, knjige, slovensko založništvo, magistrske naloge Objavljeno v RUP: 09.02.2022; Ogledov: 1014; Prenosov: 37 Celotno besedilo (1,83 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Razvoj in promocija knjižne zbirkeSamo Kravanja, 2007, diplomsko delo Ključne besede: knjigotrštvo, založništvo, knjižne zbirke, trženje, strategija trženja, trg, tržne raziskave, odjemalec, analiza, promocija, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3326; Prenosov: 117 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |