Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trajnostno upravljanje s turistično destinacijo Mediteranska Slovenija
2019, znanstvena monografija

Opis: Turizem je najhitreje rastoča gospodarska panoga in predstavlja gonilo gospodarskega razvoja. Z razvojem pa turizem prinaša pritiske na naravno, kulturno in družbeno okolje. Posledično se je družbeno razumevanje turizma v zadnjih desetletjih spremenilo. Na pomenu je pridobila paradigma trajnostnega razvoja, ki predstavlja osnovo bodočega turističnega razvoja -- tako na globalni kot regionalni ravni. Tudi Slovenija se je zavezala k razvoju trajnostnega turizma. Vzpostavila je institucionalni okvir, ki podpira prizadevanje pristojnih državnih organov in turističnih ponudnikov za trajnostni razvoj turističnih destinacij in produktov.
Ključne besede: mediteran, Primorska, turistične destinacije, elektronske publikacije
Objavljeno v RUP: 08.11.2021; Ogledov: 809; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,56 MB)

2.
Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke
Armand Faganel, Vera Fois, 2018, znanstvena monografija

Opis: Raziskali smo področje dizajn managementa z vidika oblikovalske kulture, oblikovalskega mišljenja in mišljenja oblikovanja ter skozi te koncepte pridobili poglobljen vpogled v organizacijsko kulturo in identiteto podjetja. Namen raziskave je bil proučiti specifično oblikovalsko kulturo v izbranih podjetjih. Izvedli smo multiplo preiskovalno študijo primera v štirih slovenskih proizvodnih podjetjih, ki so dobila "Red dot" nagrado in opravili intervjuje s štirinajstimi zaposlenimi, ki delujejo na različnih področjih. Podatki kažejo, da so pomembne vrednote zaposlenih kakovost, inovativnost, oblikovanje, enostavnost in zelene tehnologije. Zaznali smo načine oblikovalskega mišljenja pri upravljanju procesov in reševanju problemov na več ravneh v podjetjih. Zaradi kompleksnih razmerij vrednot podjetij in panožnih posebnosti kulture podjetij težko opredelimo kot oblikovalske kulture, vsekakor pa imajo podjetja elemente kulture, ki so enaki elementom oblikovalske kulture. Raziskava je ponudila prvi vpogled v oblikovalsko kulturo slovenskih podjetij.
Ključne besede: oblikovanje, organizacijska kultura, identiteta, znamčenje, inovacije, kakovost, elektronske publikacije
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 777; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

3.
Znanstveno komuniciranje in elektronske publikacije
Petruša Miholič, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: Uvod: Znanstveno publiciranje je objavljanje rezultatov znanstvenih raziskav vznanstvenih revijah. Znanstveno publiciranje ni možno brez komuniciranja, ki poteka med znanstveniki, ko si izmenjujejo informacije. Pri izmenjavi informacij v znanstvenem komuniciranju imajo pomembno vlogo znanstvene revije. Zanimalo nas je, kako zaradi spremembe neformalnega komuniciranja, kotje odprti pristop, le-to vpliva na proces znanstvenega komuniciranja, in koliko znanstveniki svoje prispevke objavljajo v elektronskih publikacijah. Metode: Opravljena je bila anketa o uporabnosti elektronskega publiciranja pri znanstvenem komuniciranju. Vprašalnik je bil sestavljen iz 36 vprašanj, vprašanja so bila odprtega, stopenjskega in izbirnega tipa. Poslan je bil 46 naključno izbranim avtorjem prispevkov revije Zdravstveno varstvo, ki so svojeprispevke objavili v letu 2005. Rezultati: Rezultati ankete so pokazali, da je v zadnjih treh letih kar 80 % vprašanih pričelo objavljati tudi v elektronski obliki. Strah pred slabše ocenjenimi objavami je odveč, saj je kar94 % vprašanih menilo, da so recenzije v elektronskih publikacijah enake recenzijam v tiskanih publikacijah. Vsi sodelujoči v anketi so odgovorili, da so pri znanstvenem delu avtorske pravice objavljenih del pomembne oz. zelo pomembne. Zaključek: Opravljena anketa o elektronskem publiciranju potrjuje pomembno vlogo, ki jo imajo elektronske publikacije v znanstvenem komuniciranju. Le-te so namenjene širšemu znanstvenemu krogu in postajajo sestavni del znanstvenega procesa. Brez objavljanja raziskovalnih rezultatov velektronskih publikacijah pa te ne bodo igrale pomembne vloge v procesu znanstvenega komuniciranja. Pri prijavah na raziskovalne projekte, ki jih razpisuje Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (ARRS),je izrednega pomena seznanjenost z aktualnimi temami in viri informacij. Elektronske znanstvene revije so pri tem ključnega pomena, kar je potrdila tudi opravljena anketa. Vsi sodelujoči v anketi, ne glede na starost ali akademski položaj, uporabljajo elektronske znanstvene revije za pripravo na raziskovalne projekte.
Ključne besede: znanstveno komuniciranje, znanstveno publiciranje, znanstvene revije, elektronske publikacije
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3257; Prenosov: 57
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici