Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Odziv medijev na oglaševalsko akcijo Kupujem slovensko
Michelle Trampuš, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...etnocentrizem, potrošniki, kampanja, kmetijsko-živilska industrija, kakovost, cena, ...
Ključne besede: etnocentrizem, potrošniki, kampanja, kmetijsko-živilska industrija, kakovost, cena
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1495; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Etnocentrizem in nakupno vedenje študentov
Vesna Janjilović, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: vedenje porabnikov, življenjski slogi, ekonomski etnocentrizem, država izvora, študenti
Objavljeno: 20.04.2018; Ogledov: 683; Prenosov: 26
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Primerjalna analiza izbranih nacionalnih oglaševalskih kampanj
Igor Mraz, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketing, etnocentrizem, kmetijski marketing, CETSCALE, nacionalne oglaševalske kampanje...
Ključne besede: marketing, etnocentrizem, kmetijski marketing, CETSCALE, nacionalne oglaševalske kampanje
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 123; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (633,43 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici