Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dimenzija marketinške kulture in njihov vpliv na finančno uspešnost organizacij v trgovski dejavnosti
Ivan Ropar, 2012, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketinška kultura, finančna uspešnost, kakovost, medosebni odnosi, prodajna usmerjenost, organiziranost,...
Ključne besede: marketinška kultura, finančna uspešnost, kakovost, medosebni odnosi, prodajna usmerjenost, organiziranost, notranje komuniciranje, inovativnost, konkurenčnost, zadovoljstvo
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1771; Prenosov: 64
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Pomen marketinške kulture in ugleda za finančno uspešnost podjetja
Melita Moretti, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketinška kultura, podjetje, ugled, finančna uspešnost, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti, ...
Ključne besede: marketinška kultura, podjetje, ugled, finančna uspešnost, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2472; Prenosov: 99
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Analysis of the financial performance in the Slovenian tourism economy
Tanja Planinc, Štefan Bojnec, Saša Planinc, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: This paper aims to analyze the difference in financial performance of the different tourism economy activities in Slovenia. The analysis was performed for the period 19952009. We analyzed the financial indicators on the basis of the official company accounts data. The nominal financial data are deflated by the statistical deflator for value of inflation in order to obtain real values of financial indicators over the analyzed years. We included financial indicators that are related to the business performance of enterprises in the Slovenian tourism economy. The research hypothesis was tested using quantitative analysis employing nonparametric Kruskal-Wallis test and Wilcoxon-Mann-Whitney test of the secondary data used. The empirical analysis confirmed that there are significant differences in financial performance among different tourism economy activities in Slovenia.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turistično gospodarstvo, finančna analiza, poslovna uspešnost, finančna uspešnost, Slovenija, ...
Ključne besede: turistično gospodarstvo, finančna analiza, poslovna uspešnost, finančna uspešnost, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1533; Prenosov: 28
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Model izbire metod evolucijskega načina spreminjanja organizacij
Peter Friedl, 2008, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...strateški management, gradbeništvo, metode, deja vniki, poslovanje, finančna uspešnost, ...
Ključne besede: podjetja, management spreminjanja, strateški management, gradbeništvo, metode, deja vniki, poslovanje, finančna uspešnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2230; Prenosov: 63
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Izvajanje strateških ukrepov v uspešnih podjetjih
Irena Gašperlin, 2018, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... finančna uspešnost, kazalniki doseganja izvedbe, management, podjetja, strateški...
Ključne besede: finančna uspešnost, kazalniki doseganja izvedbe, management, podjetja, strateški ukrepi
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 268; Prenosov: 27
.pdf Polno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici