Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dejavniki vpliva na motivacijo pri učenju tujih jezikov
Matejka Letnar, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tudi jeziki, učenje, znanje, motivacija, slušatelji, jezikovne šole, ...
Ključne besede: tudi jeziki, učenje, znanje, motivacija, slušatelji, jezikovne šole
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1899; Prenosov: 95
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah
Tanja Vasle, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... jezikovne šole, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, oglaševanje, ...
Ključne besede: jezikovne šole, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, oglaševanje
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1277; Prenosov: 81
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici