Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 92
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Vpliv dejavnikov kakovosti storitve na zvestobo kupcev : magistrska naloga
Petra Resinovič, 2016, magistrsko delo

Ključne besede: turizem, hotelirstvo, storitve, kakovost, management kakovosti, kupci, zvestoba
Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 703; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici