1. Turizem in televizija : diplomska nalogaRok Birsa, 2007, diplomsko delo Ključne besede: mediji, televizija, oglaševanje, turistična podjetja, komuniciranje, tržne komunikacije, marketinški splet, odnosi z mediji, lastništvo, odnosi z javnostmi, digitalna tehnologija, promocije, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 04.06.2021; Ogledov: 1045; Prenosov: 0 |
2. Predlog modela organiziranosti odnosov z javnostmi v hotelirstvu : diplomska nalogaJana Belcijan, 2007, diplomsko delo Ključne besede: hotelirstvo, hoteli, odnosi z javnostmi, komuniciranje, organizacija, podjetje, zaposleni, lokalne skupnosti, gosti, množični mediji, učinkovitost, modeli, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 26.02.2021; Ogledov: 802; Prenosov: 31 Celotno besedilo (392,83 KB) |
3. |
4. |
5. |
6. Odnosi z javnostmi kot pomembno strateško orodjeSnežana Mijatovič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: javnost, odnosi z javnostmi, komuniciranje, informiranje, publiciteta, identiteta, podoba, ugled, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2831; Prenosov: 141 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
7. Sponzoriranje kulturnega porjektaKristina Krt, 2006, diplomsko delo Ključne besede: sponzoriranje, kultura, sponzorska pogodba, upravljanje sponzorstva, tržno komuniciranje, financiranje, oglaševanje, promocija, odnosi z javnostmi, Avditorij Portorož, Solinarski festival, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2735; Prenosov: 93 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Sodelovanje visokošolske knjižnice z gospodarstvomZorana Teran, 2006, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi skušamo ugotoviti možnosti povezovanja knjžinic kot zbirk podatkov, informacij in znanja z gospodarskimi subjekti, ki te podatke, informacije ter znanja ustvarjajo in hranijo, po drugi strani pa nujno potrebujejo informacije o najnovejših dogajanjih v svetu, če želijo ostati konkurenčni. Obravnavamo tri segmente: 1) podatke, informacije in znanje kot dejavnik razvoja drubže, 2) knjižnice kot ustanove, ki te podatke, informacije in znanja zbirajo, strokovno obdelujejo, hranijo in javnosti zagotavljajo dostop do njih, ter 3) gospodarske subjekte kot ustvarjalce in uporabnike podatkov, informacij in znanja. Sodelovanje obeh vrst ustanov na področju dosegljivosti informacij omogoča racionalizacijo pri finančnem poslovanju ter na področju dosegljivosti znanja, kar bi prispevalo k učinkovitejšemu poslovanju vseh sodelujočih ustanov, k smotrnejšemu izkoriščanju razpoložljivih virov ter k splošnemu družbenemu razvoju regije. Ključne besede: informacije, znanje, knjižnice, gospodarstvo, komunikacijski splet, komuniciranje z javnostmi, sodelovanje, outsourcing, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2723; Prenosov: 79 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
9. |