Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba didaktičnih pripomočkov pri pouku aritmetike v prvem triletju osnovne šole
Aneja Bužinel, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pripomočki, aritmetika, spoznavni razvoj, igra pri pouku, konkretna ponazorila, ...
Ključne besede: didaktični pripomočki, aritmetika, spoznavni razvoj, igra pri pouku, konkretna ponazorila
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1565; Prenosov: 104
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Didaktični pripomočki za področje aritmetike in algebre v prvem obdobju osnovne šole
Lea Lazar, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...matematika, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, aritmetika in algebra, konkretna ponazorila, didaktični pripomočki, ...
Ključne besede: matematika, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, aritmetika in algebra, konkretna ponazorila, didaktični pripomočki
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1411; Prenosov: 108
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Sanela Mešinović, Mara Cotič, Darjo Felda, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Piaget je ugotavljal, da je v začetku otrokovega kognitivnega razvoja pomembna konkretno-izkustvena raven. Pri matematiki je pouk naravnan k iskanju poti in strategij reševanja problemov, zato so dejavnosti, ki temeljijo na nazornem in ne abstraktnem razumevanju dobra osnova za prehod na simbolno raven. Pri tem prehodu, od konkretnega k simbolnemu razumevanju osnovnih matematičnih pojmov pa tudi matematičnih problemov, so otroku v pomoč različni didaktični pripomočki. Učitelji razredne stopnje se v splošnem zavedajo, kako pomembna je uporaba konkretnih ponazoril pri matematiki. Učenci v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju pri pouku matematike pa le malo izkusijo učenje in poučevanje s pomočjo didaktičnih sredstev. Pomembna pa ni le uporaba le-teh, ampak tudi njihova izbira in pravilna raba. Tako smo v 7. razredu osnovne šole oblikovali problemski pouk geometrije z uporabo geoplošče. Želeli smo pokazati, da z njeno uporabo učenci dobro usvojijo osnovne geometrijske pojme in so uspešni pri geometrijskih problemih. Rezultati naše raziskave bodo spodbudili učitelje matematike v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju, da posodobijo pouk geometrije in uporabljajo ustrezne didaktične pripomočke. S takimi pristopi so učenci motivirani, kar vpliva na boljše znanje iz geometrije.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...geometrija, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje, konkretna ponazorila, geoplošča, ...
Ključne besede: geometrija, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje, konkretna ponazorila, geoplošča
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1012; Prenosov: 29
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici