Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza razvoja novega izdelka na primeru majhnega podjetja v panogi proizvodnje žlebakov
Karolina Aleksandra Logar, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...podjetja, procesi, razvoj, izdelki, inoviranje, analiza, konkurenčne prednosti, ...
Ključne besede: podjetja, procesi, razvoj, izdelki, inoviranje, analiza, konkurenčne prednosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1730; Prenosov: 64
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Podjetje kot člen v oskrbovalni verigi
Štefka Pintar, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oskrbovalne verige, konkurenčne prednosti, proizvodnja, stroški, podjetja, ...
Ključne besede: oskrbovalne verige, konkurenčne prednosti, proizvodnja, stroški, podjetja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1827; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Informacijska trhnologija kot konkurenčna prednost malih in srednje velikih podjetij
Mitja Kastelic, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...in srednje velika podjetja, SMEs, informacijska tehnologija, konkurenčne prednosti, vlaganja, koristi, managerji, ...
Ključne besede: mala in srednje velika podjetja, SMEs, informacijska tehnologija, konkurenčne prednosti, vlaganja, koristi, managerji
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1522; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Človeški kapital kot konkurenča [!] prednost podjetja
Barbara Ivančič, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...človeški kapital, intelektualni kapital, konkurenčne prednosti podjetja, poslovanje s človeškim kapitalom, merjenje...
Ključne besede: človeški kapital, intelektualni kapital, konkurenčne prednosti podjetja, poslovanje s človeškim kapitalom, merjenje človeškega kapitala, management človeškega kapitala, slovenska podjetja, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1943; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Pomen marketinške kulture za ugled podjetja
Melita Moretti, Roberto Biloslavo, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...makretinška kultura, podjetja, ugled, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti, ...
Ključne besede: makretinška kultura, podjetja, ugled, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1065; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici