Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Herzbergova dvofaktorska teorija delovne motivacije na primeru zaposlenih v turizmu
Žana Čivre, Nina Lovec, Daša Fabjan, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Prispevek obravnava delovno motivacijo kontaktnega osebja v turizmu v Sloveniji. Motivacijo opredeljujemo na podlagi Herzbergove dvofaktorske teorije, ki temelji na dveh vrstah faktorjev delovne motivacije, in sicer na motivatorjih, ki zaposlene motivirajo, in higienikih, ki zaposlenih ne motivirajo, a so brez njih nezadovoljni. Rezultati izvedene empirične raziskave kažejo, da imajo motivatorji (npr. priznanje, odgovornost) zelo močan vpliv na delovno motivacijo, medtem ko higieniki (npr. višina plače) nanjo nimajo statistično značilnega vpliva. Izhajajoč iz izsledkov raziskave lahko vodstva turističnih podjetij posvetijo večjo pozornost oz. povečajo pomen motivatorjev, v smislu povečanja odgovornosti kontaktnega osebja, uvedbe priznanj, omogočanja usposabljanj in podajanja ustreznih informacij, saj so le-ti dejavniki ključnega pomena za motiviranost zaposlenih.
Ključne besede: delovna motivacija, turizem, zaposleni, kontaktno osebje
Objavljeno v RUP: 30.12.2015; Ogledov: 5648; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (107,59 KB)

2.
Pomen izobraževanja za prodajno osebje
Dunja Koren, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: storitve, blagovna znamka, izobraževanje, kupci, kontaktno osebje, svetovanje
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2964; Prenosov: 133
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici