1. |
2. |
3. |
4. Plačilna nedisciplina in njen vpliv na slovensko gospodarstvo : zaključna projektna nalogaEva Lampret, 2018, diplomsko delo Ključne besede: plačilna nedisciplina, plačilna sposobnost, plačilna nesposobnost, financiranje poslovanja podjetja, finančno tveganje, zavarovanje terjatev, bonitetna ocena, večstranski pobot obveznosti, kapitalska ustreznost, poslovna kultura Objavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2327; Prenosov: 110 Celotno besedilo (653,06 KB) |
5. |
6. |
7. |
8. The impact of entrepreneurial characteristics and organizational culture on innovativeness in tourism firmsDoris Gomezelj Omerzel, 2015, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci Ključne besede: turizem, mala in srednje velika podjetja, inovativnost, organizacijska kultura, podjetništvo, tourism, SME, innovativeness, organisational culture, entrepreneurial orientation Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 2480; Prenosov: 83 Povezava na celotno besedilo |
9. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, pregledno delo Opis: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Ključne besede: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 9999; Prenosov: 459 Povezava na celotno besedilo |
10. Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacijNataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, izvirni znanstveni članek Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu. Ključne besede: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3244; Prenosov: 49 Povezava na celotno besedilo |