Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Različnost kultur v mednarodnem poslovanju : študija primera portugalske kulture
Eva Rozman, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: globalizacija, mednarodno poslovanje, kultura, podjetja, Portugalska
Objavljeno v RUP: 10.11.2016; Ogledov: 2608; Prenosov: 141
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Pomen filozofije, etike in kulture managementa : študija primera
Jasmina Bratož, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: podjetja, filozofija, poslovna etika, organizacijska kultura, management
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 2712; Prenosov: 158
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Posebnosti reševanja krize v proizvodnem podjetju : diplomska naloga
Tina Pahor, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: podjetja, krize, krizni management, kultura, ekonomske krize, proizvodnja
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 3568; Prenosov: 142
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
10.
Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, izvirni znanstveni članek

Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu.
Ključne besede: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3245; Prenosov: 49
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici