Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Nevromarketing, subliminalno oglaševanje in nevrolingvistika
Nastja Zahrastnik, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...nevromarketing, funkcionalna magnetna resonanca, oglaševanje, potrošniki, nevrolingvistika, ...
Ključne besede: nevromarketing, funkcionalna magnetna resonanca, oglaševanje, potrošniki, nevrolingvistika
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1705; Prenosov: 59
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Preslikava obrisov struktur raka materničnega vratu med neodvisno zajetimi slikami
Simon Mezgec, 2014, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tumorji, rak materničnega vratu, svetlostne odvisnosti, brahiterapija, magnetna resonanca, računalniška tomografija...
Ključne besede: obris, aplikatorji, preslikava strukture, tumorji, rak materničnega vratu, svetlostne odvisnosti, brahiterapija, magnetna resonanca, računalniška tomografija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1476; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Nevromarketing - nov izziv za sodobni marketing
Luka Jenko, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...nevromarketing, funkcijska magnetna resonanca, marketing, oglaševanje, potrošnik, etika, raziskava, ...
Ključne besede: nevromarketing, funkcijska magnetna resonanca, marketing, oglaševanje, potrošnik, etika, raziskava
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1419; Prenosov: 105
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici