Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen marketinške kulture za ugled podjetja
Melita Moretti, Roberto Biloslavo, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... makretinška kultura, podjetja, ugled, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti,...
Ključne besede: makretinška kultura, podjetja, ugled, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1028; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici